آریستاآریستا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

واتو واتو

دوستت دارم!

1390/11/9 21:35
نویسنده : سمانه
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

              niniweblog.com

 

دوستت دارم!

 

خدا را شکر!

روزها می گذرند و من بزرگ شدنت را تماشا می کنم.

با چشم هایت دنیایی دارم وقتی که زل می زنی نگاهم می کنی، با نگاهت وقتی که

کلمه ها را از دهانم می کاوی، با دستانت وقتی عروسکی تمام دنیایش را پر می کند و با صورتت وقتی ذوق که می کنی همه اش می شود خنده همه اش!

دوستت دارم ها خانه را بی امان کرده اند از خوشی و دورمان را چشم بدی نگرفته که بر نا نجیبیش لعنت بفرستیم _ یا دست کم من هنوز خوش خیالم ، تو که هستی چرا نباشم؟! _

رویای به راستی پیوستۀ خانه! دوست داشتنت لذتیست که نمیگذارد به کارهایمان برسیم.

کار دنیا فدای یه تار موت عشقم ماچ ( دیگه ادبیات جواب نداد چشمک ) بغل

 

                  niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

محدثه
9 بهمن 90 22:21
سلام من با افتخار لینکتون کردم
مامان حسنا جون
10 بهمن 90 18:29
سلام خوبین چه وبتون جالبه
عزيزم
خيلي وب قشنگي رو براي عزيز ترين ثمره زندگيت درست كردي
موفق باشي امیدوارم به ما هم سر بزنید
درباره تبادل لینک نظرتون چیه
خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم
حسنا جون منتظرتونه
بای تا های

salam mamnoon az nazare lotfetoon. baese eftekharame linketoon knm vali chera safatoon baz nmishe???
پریسا
10 بهمن 90 23:40
جااااااااااااااااااااااااااااااااااان.عزیز دل
مامان تارا و باربد
12 بهمن 90 8:07
ماشالا بهاین عسلی خانم خدا حفظش کنه
عباسی
23 بهمن 90 23:50
سلام چقدر عاشقانه و بااحساس نوشتین اریستا جان تو این عکس خیلی خیلی خوشگل افتاده..الهی ..براش اسپند دود کنید مادر
علــــــــــي
24 بهمن 90 10:23
بابا شكسپير!
پریسا
26 اسفند 90 13:34
مامان واتو واتو آخه چرا دیگه عکسای جوجه رو نمیزارین؟آخه دائیش میگه خیلی عسل شده.من دیگه دلم داره واسه دیدنش ضعف می ره.بوس بوس هزارتا
Nasibe
16 فروردین 91 2:53
جــــــــــون دلـــــــــم
shayan
26 اردیبهشت 91 16:12
ای ماه آسمون چرا اینقده شیطون شدی؟ سلام شوق بالیدن لحظه به لحظه این گل زیبا رو تبریک میگم . انشاالله 120 سال زیر سایه بابا و مامان سربلند و شیرین زندگی کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به واتو واتو می باشد