آریستاآریستا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

واتو واتو

وقتی که میخندی...

1390/11/3 15:13
نویسنده : سمانه
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که می خندی...

دلم تنگ است ،باران می خواهد یک دل سیر.

پشت پنجره برف نشسته ، تیغ آفتاب هم روی پاهایم افتاده - تو که هستی روی دلم نه!-

باران می خواهد دلم .

تو خوابی.می نشینم نگاهت می کنم یک دل سیر ، سیر نمی شوم!

آنقدر ور می روم با موهایی که نداری تا بیدار شوی.اخم می کنی، تکانی می خوری و چشم هایت را باز می کنی . می ترسم که سیر خواب نشده بیدارت کرده باشم ، نگاهم می کنی آرام لبخند میزنی دوباره می خوابی.

دلم تنگ نیست.باران نمی خواهم.هیـچ چیز نمی خواهم.تو که هستی باران که خوب است دنیا به چه کارم می آید عروسک.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان احسان
3 بهمن 90 15:24
سلام خیلی نانازه براش اسپند دودو کنید میبوسمت کوچولوی ناز

salam
mrc az bazdidetoon va mrc az lotfetoon
b rooye cheshm espandam dood mikonam mamane ehsan
زیبا
3 بهمن 90 15:44
وای خاله فدا خنده هات ملوس من


mrc khale
شاپرک
3 بهمن 90 17:10
باهات موافقم.دنیا فدای یک تار از موهاش.همون موهای نداشته ای که برای تو از هزار تا گیس کمند هم زیباتره


ke baraye man az hezarta gise kamand zibatare !!!
مامان کیانا
4 بهمن 90 0:31
امیدوارم این عروسک ناز همیشه بخنده به وبلاگ دخترم سر بزنید
عباسی
9 بهمن 90 18:10
سلام
الهی چه خنده شیرین ونازنینی..خدا حفظش کنه..ماشالله


زنده باشین ممنون
Nasibe
16 فروردین 91 2:54
حتما داره خــواب مامان و بابای مهــــربونشو می بینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به واتو واتو می باشد