آریستاآریستا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

واتو واتو

زود بزرگ نشو!

1391/2/27 14:50
نویسنده : سمانه
3,073 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com niniweblog.com

زود بزرگ نشو!

دیشب بزرگتر شدی.

در چشم بهم زدنی من و فربد حس کردیم که داری بزرگتر می شوی - جلوی چشم ما - !

ناگهان مدل نگاه کردنت بالغ شد ، میدانم هیچ کس باور نمی کند.

داشتی ریسه می رفتی از خنده که ناگهان ساکت شدی ، نگاهمان کردی و لبخند زدی. لبخند زدی که یعنی "چه خوب که باهم شادیم" ، که "دوستتان دارم" ، که "میدانم چقدر دوستم دارید" ، که "دارم درک میکنم زندگی را" !

تو نگاه کردی با چشم هایت که زبان دارند و من دلهره تمام وجودم را گرفت.

زود بزرگ نشو مادر. کودکیت را بی حساب می خواهم و در پناهش جوانیم را !

زود بزرگ نشو دخترم .

قهقهه بزن ، جیغ بکش ، گریه کن ، لوس شو ، بچگی کن ، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام .

آرام آرام پیش برو  ، آن سوی سن وسال هیچ خبری نیست گلم. هرچه جلوتر می روی همه چیز تـندتر از تو قدم بر می دارد. حالا هنوز دنیا به پای تو نمی رسد از پاکی . الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز! همیشه از دنیای ما آدم بزرگ ها جلوتر باش ، یک قدم ، دو قدم ، ولی زود بزرگ نشو مادر.

آرام آرام پیش برو گلم. آنجا که عمر وزن می گیرد دنیا به قدری سبک می شود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آن سوی سن و سال خبری نیست . کودکی کن ، از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم ، بزرگ که شدی از نگاه دلقک ها گریه ات می گیرد می دانم .

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

mahnaz
27 اردیبهشت 91 15:14
الهی من قربونش برم که اینقدر ماهه این فسقلی. ماشالا به این مژه هاش که عین بادبزن می مونه
مریم(مامان آرینا)
27 اردیبهشت 91 16:59
ماشالله ماشالله
چه نی نی نازی با ما دوست میشی به ماهم سر بزنید
با اجازه لینکتون کردم


سلام مرسی از لطفتون
پریسا
27 اردیبهشت 91 18:46
دلم گرفت.من می خوام برگردم به کودکی...
فرناز
28 اردیبهشت 91 12:02
سمانه گریم گرفت......... خیلی قشنگ بود. عالی بود.
...
28 اردیبهشت 91 21:03
مثل همیشه زیبا گفتی... لرزید دوباره این دلم... مثل قدیما... ... هوای کمی آزاد میخواهم..! البته اگر هست ! و انسان بی ریا !!!
...
28 اردیبهشت 91 21:07
آریستای نازم زود بزرگ نشو عزیزکم. . .
مامانی راست میگه، اینور مرز هیچی اینجور که الان برات قشنگه، نیست
بی نهایت دوست دارم


ما هم ! ...
مهسا
30 اردیبهشت 91 21:01
عزیزم خیلی ماهه...خیلی بوسیدنی شدی کوچمولو... نوشته های مامانی هم بی نهایت زیباست


مرسی خاله شما لطف دارید
مامان فرنيا
31 اردیبهشت 91 9:36
سلام با اجازه من هم امدم ميشه من هم ني ني را بخورماخه خيلي شيرين و با نمكه ماشالله


آخه همه بخورینش چی واسه مامان می مونه؟؟؟
هما
3 خرداد 91 20:19
چقدر دلم گرفت...

و من چقدر عجله داشتم برای بزرگ شدن...

حالا امـــــــــا...

قلمت جاری


هما
3 خرداد 91 20:20
آریستا نام زیبایی است...

برازنده...

همچون مادر خوش ذوقش!




سلام
ممنون از لطف و هم زبانیتان.
جانم مادر-مامان امیرحسین
6 تیر 91 22:26
عزیزم جیگرو ...قربونش بشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به واتو واتو می باشد