آریستاآریستا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

واتو واتو

آغاز هشت ماهگی

1391/1/1 0:33
نویسنده : سمانه
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

 niniweblog.com

آغاز هشت ماهگی

 

ما اومدیم!

من و آریستا! من و دخترم! دخترم ... دخترم ...

چقدر شیرینه این اسم، چقدر خواستنی ، چقدر آرامبخش، چقدر همه چی! همه چیزای خوب، همه دلخوشیا، همه انرژی های مثبت، همه حسّایی که به آدم یاد میده خوب بشه، صبور، عاشق، بی خیالِ همه دردای دنیا _ اصلا مگه دردی هم تو دنیا هست ؟! _ همه حسّای خوب که به آدم یاد میده مادر باشه!

من مادر دختر خوب هشت ماه ای هستم که مهربون نگاه میکنه و این همهء خوبیای دنیاست.

بهار اومد و این اولین بهار مادرانهء منه. احساس میکنم قدم بلندتر شده ، حس میکنم باید آروم تر حرف بزنم،

فکر میکنم بارون،منطقه ای میباره رو سر من. من تنها!

بهار اومد. انگار تا الان بهار نشده بود. انگار اولین بهارمه. چه بوی خوبی داره هوا...

دوستت دارم دختر هشت ماههء من!

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عباسی
4 فروردین 91 22:17
سلام مادر سال نوبرشما وهمسر گرامی و اریستا کوچولوی عزیز مبارک
پریسا
7 فروردین 91 16:31
تو و دخترت...دخترت...دخترت...چه زیبا چه خواستنی و چقدر دل من می میرد از خوشی برای این حس.برای حسی که تو به هشت ماهه ی کوچکت داری.از دیشب تا الان هی کسی توی گوشم می گوید تو و دخترت...من و پسرم و دلم ضعف می رود برای خودم برای تو برای دخترت برای پسرم برای مادرم و برای مادر مادرم... گویند مرا چو زاد مادر پستان به دهان ‌گرفتن آموخت شب‌ها بر گاهواره من بیدار نشست و خفتن آموخت لبخند نهاد بر لب من بر غنچه گل شکفتن آموخت دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوهٔ راه‌ رفتن آموخت یک حرف و دو حرف بر زبانم الفاظ نهاد و گفتن آموخت پس هستی من ز هستی اوست تا هستم و هست دارمش دوست
Nasibe
16 فروردین 91 2:51
سمانه کوچولـــــو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به واتو واتو می باشد